יום שני, 21 בינואר 2013

המחיר ברגע זה ללינה ב-Holiday Inn Tulsa City Center, טולסה, אוקלהומה, ארצות הברית

טולסה, אוקלהומה, ארצות הברית, Holiday Inn Tulsa City Center

Holiday Inn Tulsa City Center

המיקום המרכזי של המלון יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של טולסה כמו למשל BOK Tower, Mid-Continent Tower וUnited States Post Office and Courthouse אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. בHoliday Inn Tulsa City Center תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

בHoliday Inn Tulsa City Center תמצאו 220 חדרים וגם מועדון כושר ובריכה (בעונה). בנוסף תמצאו קונסיירז', מסלול גולף ומעלית. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHoliday Inn Tulsa City Center מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בחדרים הגדולים ומודרנים של Holiday Inn Tulsa City Center תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון. חדרי האמבטיה מצויידים באמבטיית הספא, הדרך הטובה ביותר לפנק את הגוף בסוף היום. כמו כן, תמצאו בחדרים פינת קפה ותה, מקרר וכספת.

בHoliday Inn Tulsa City Center יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ארוחת הבוקר מוגשת בכל ימי השבוע והאורחים מוזמנים להזמינה לחדר. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Philtower Building, בעוד המרחק אל היכל התהילה של הג'ז של אוקלהומה וUnion Depot הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה של טולסה מן המלון הינו 30 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, ארוחת בוקר בחדר, מכונת קרח, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, אמבט ספא / ג'קוזי, הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, לוח לבן, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 196 ביקורות אורחים
36 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 31 ימליצו לאכול בה
13 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 13 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 12 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 25 ביקורות על נוחות החדרים, 25 אמרו שהחדרים היו נוחים
39 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 36 אמרו שהמיטות היו נוחות
47 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 46 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

17 West 7th Street, טולסה, אוקלהומה, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Holiday Inn Tulsa City Center מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בHoliday Inn Tulsa City Center עם hotels-seeker.com.

Holiday Inn Tulsa City Center
טולסה
אוקלהומה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה