יום שני, 21 בינואר 2013

עד 80% במקומות הלינה ב-Hyatt Regency Tulsa, טולסה, אוקלהומה, ארצות הברית

טולסה, אוקלהומה, ארצות הברית, Hyatt Regency Tulsa

Hyatt Regency Tulsa

המיקום המרכזי של Hyatt Regency Tulsa יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של טולסה כמו למשל היכל התהילה של הג'ז של אוקלהומה ותיאטרון בריידי אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. Hyatt Regency Tulsa נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Union Depot וBOK Tower.

בHyatt Regency Tulsa תמצאו 455 חדרים ובנוסף מועדון כושר ובריכה. בנוסף לג'קוזי, אינטרנט אל- חוטי חינם והסעות חינם אל ומשדה התעופה, ישנם גם מעלית, חדר/י ישיבות ומכון יופי. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מרכז בריאות וספא וסלון יופי.

כל אחד מהחדרים הרגועים של Hyatt Regency Tulsa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מודרנים ומכילים מקרר, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ובנוסף הם ממוזגים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בסמוך למלון. ארוחת בוקר מוגשת מידי יום ובנוסף ישנה אופציה לקבל את הארוחה לחדר.

נמל התעופה של טולסה נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. המלון נמצא במרחק של כדקה הליכה אל United States Post Office and Courthouse, בעוד המרחק אל Cain's Ballroom הוא כ-20 דקות הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן תקליטורים, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, אמבט ספא / ג'קוזי, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, סלון יופי, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, עמדת עיתונים, כספומט, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 336 ביקורות אורחים
מתוך 21 ביקורות על החניה, 13 ציינו שהיא הייתה זולה ונוחה
37 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 36 ימליצו לאכול בה
144 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 139 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם, 9 אמרו שהם היו צריכים לשלם עבור זה
מתוך 119 ביקורות על הצוות, 104 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
57 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 49 אמרו שהמיטות היו נוחות

100 East 2nd Street, טולסה, אוקלהומה, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Hyatt Regency Tulsa מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בHyatt Regency Tulsa עם hotels-seeker.com.

Hyatt Regency Tulsa
טולסה
אוקלהומה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה